Sunday, February 6, 2011

TEMPAHAN

  1. Tempahan : Hendaklah dibuat sekurang-kurangnya seminggu sebelum tarikh dikehendakki . Untuk kuantiti yang banyak  hendaklah dibuat sebulan lebih awal.
  2. Sila maklumkan kepada saya info tempahan berikut: Nama AndaNo hp& Emel, alamat lengkap anda, nama produk dan flavor, kuantiti,  tarikh dikehendakki dan cara penghantaran.
  3. Cara bayaran: Pembayaran deposit sebanyak 50% hendaklah dibuat semasa tempahan kepada No akaun Maybank Akaun atas nama saya (akan diberi bila sudah sah untuk tempah) melalau Borang Pesanan dan Pertanyaan.Manakala selebih 50% bayaran hendaklah dibuat semasa penerimaan atau pengambilan produk.
  4. Cara PenghantaranWe deliver/Self pick-up/Pos Laju* 
  5. Bagi 'We Deliver' adalah penghantaran dari kami secara terus  ke alamat anda seperti yang diberikan secara percuma untuk kawasan-kawasan disekitar kawasan Subang dan Kota Damansara. Penghantaran adalah juga diberi secara percuma untuk tempahan melebihi RM100. Untuk tempahan kurang dari RM100, maka tambahan RM5 sahaja dikenakan untuk caj penghantaran bagi kawasan sekitar Shah Alam,Damansara dan Pj sahaja.
  6. Bagi 'Self pick-up' , alamat lengkap saya akan diberi setelah sah tempahan. 
  7. Bagi 'Pos laju* (Malaysia sahaja), hanya produk yang tidak mudah rosak sahaja seperti biskut dan kek cawan (tanpa hiasan) yang dibungkus secara individual. Pihak kami tidak bertanggungjawab di atas segala kerosakan jika berlaku. Caj pos laju akan ditambah mengikut harga pos semasa.
  8. Pembatalan Tempahan
    Pembatalan tempahan produk hendaklah 3 hari sebelum tarikh dikehendakki untuk mengelakkan deposit tidak dikembalikan. Harap maklum.
  9. Komunikasi:Untuk  sebarang perrtanyaan, boleh hubungi saya melalui Borang Pesanan dan Pertanyaan disediakan.
Terima Kasih

No comments:

Post a Comment

Link within

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...